lördag 25 december 2010

I'm dreaming of a white christmas

Yogi Bear är den sämste filmen jag "sett" på länge. Somnade tre gånger under filmen! HAHA. Försökte verkligen vara vaken men vips så vaknade jag helt plötsligt och märke att jag somnat. Grabbarna förstod mig dock då de själva antingen sovit eller försökt sova, haha. Ungarna gillade den i alla fall :P På vägen hem vart det bara jag och Danny i baksätet och jag märkte att han har väldigt bra smak... HAN GILLAR TWILIGHT! Trodde ALDRIG jag skulle höra det från en 9 årig pojke, haha. Han har både sätt filmerna och läst böckerna... jag har stor respekt för honom nu, haha.

Vi kom hem och ungarna började leka, skrika och springa rundor. När de var i källaren fick jag gå ner och sitta med min bok samtidigt som jag höll koll på dom. När jag väl kom upp igen såg Max så ensam ut så började leka med honom tills han slåg i huvudet i ett bord (inte mitt fel som tur var, haah. vi hade paus i lekandet). Men aah, men kväll kretsade mest runt barnen vilket jag egentligen trivs med, haha. De vuxna verkar älska det i alla fall, haha. Kina maten kom äntligen hem, 2 timmar efter vi beställt det. Snacka om att kinamatställena har mycket att göra på juldagen (bara de som har öppet resturangvis). Men det var en trevlig kväll. Hjälpte Max att spela Wii. Han vill inte sitta själv i mörkret (de andra lekta mörkgömme) så jag lovade att sitta med honom. Tillslut bad han mig att köpa spelet till honom i födelsedagspresent, haha. Så söt, så lovade att jag skulle försöka ;) Typ ett år dit så han lär ha glömt det tills dess, HAHAH. Enligt de vuxna var Danny lite småkör i mig också så jag har väl växt hos killarna ikväll, HAHA. Är riktigt slut nu. Det var inte precis som den jul jag är van vid men helt okej :D

Imorgon är det snöstormsvarning. Skulle egnetligen till Melly ju men får se hur det blir med det :/ De ska ha en mer säker rapport imorgon vid 9 så får väl se då :/ Vet i alla fall att jag ska bli utskickad och köpa mjölk imorgonbitti, haha. Nu vill jag att alla som läser detta skriver vad de fick i julklapp!

2 kommentarer:

sofie sa...

Nääärrrå det orkar jag inte ;) haha. Men för diiiig då. Jag fick: pengar, biocheck, strumpor, trosor, oth säsong 7 & ipod touch.. Typ. Har säääääkert glömt något. PUSSSSSSS fis.

Unknown sa...

två Lasse Åberg-kaffekoppar, en bok (om jag så skulle dö på kuppen)pyjamas, duk, poncho,dunsockar, kalender tror jag att det var...... Kramizar