lördag 11 december 2010

jag i ett nötskal

Igår trodde jag att jag inte hade internet på HELA dagen. Vilket gjorde att jag läste ut min 600-sidiga bok som för övrigt är AP BRA! visade sig idag när jag åker till Starbucks för att åf internet att jag stängt av wi-fi mottagaren. BRA JOBBAT LOLLO!

Olivia och Ellen skulle ut och äta med Danny och Mark så gjorde henne i ordning till 6. Hon tittade på en film fram till dess att jag tvingade in henne i duschen så det var en lätt arbetsdag :D Satt och läste fram till dess att Kalle kom och hämta upp mig för att dra till Applebee's där vi skulle träffa Sandra och hennes mamma tillsammans med några andra av hennes kompisar. Hon var blond och hette Jeanette... sa att hon fick leka min mamma med, haha. Fanns får många likheter ;) Blev så sugen på att ha min egen mamma här då :( Då ska du med får träffa alla mummi! Fast vi ska nog fan till Cheesecake Factory eller nått. Älskar det stället, haha. Eller ah.. att ha efterätt där ;) Men vi hade kul där!

Bestämde att vi skulle ha Christmasparty at Jana's place den 24 så ska försöka komma dit. Kommer ha secret santa och allt ;) Vilket förövrigt påminner mig om att på fredag ska jag typ med på julfest hos min LCC där vi ska exchange presents. Runt 10 dollar ska presenten va... Så får försöka fixa det med. Tar det på tisdag eller nått tillsammans med Ellens och Olivias julklappar. Snart ska man i alla fall på Morgans 1 års kalas i någon timme och sen får vi se vad osm händer på kvällen. Har ju gjort min riktiga comeback nu så får väl hålla igång, haha.

Inga kommentarer: