fredag 17 december 2010

Sudda suddasudda bort din sura min

Idag har jag varit i full gång hela dagen. Igår gick jag och la mig vid 20 över 10 och somnade snart efter det. Skönt med 8 timmars sömn på en vardag :D Tog Olivia till skolan med pyjamas... och nej det var int för hon var ovillig att ta på sina egna kläder utan för det hade PJ day... varför hade aldrig vi det? Fett kul att komma till skolan i pyjamas! Körde sedan runt på Ellen från halv 10 till 12. Hon vaxade sig (AJ), jag gav bumpern lite små skrapor som hon inte var glad över och hon shoppade (även en jacka till mig i julklapp så sååå farligt var det ju inte ;D). Hon har nu typ 7 påsar liggandes i hennes rum... för bara två dagar... och ni vill inte veta värdet på godset o_o När jag kom hem var klockan ett (sprang in och köpte Jennifers julklapp och var inom postkontoret åt Ellen) och de resterande två timmarna städade jag mitt och Olivias rum, plus källaren... och gjorde ägg macka *_* Och fixade med tvätten. Var typ helt slut när jag hämtade Olivia men reslutet blev ju bra i alla fall!

FÖRE






EFTER





Ska snart ut och äta! Efter det drar jag direkt till LCC möte hos Melissa (blir lite sen då jag inte tänkte på att jag hade mötet när Ellen frågade om vi ville äta ute :P). Har inte slått in klappen än men får göra det innan hon kommer lite snabbt, haha.

Inga kommentarer: