lördag 4 december 2010

THE CONFESSIONS OF A SHOPAHOLIC

Låg mest och läste resten av min lediga tid igår, tills Mommom kom hem och behövde hjälp att packa in saker i hennes bil då den skulle shippas till Florida. Åkte hem med Olivia och hon spelade sitt pikachu spel. Lyckligtvis läste hon det mesta själv nu men jag ryckte in då det var långa dialoger ;) Efter vi tänt ljusen för hanukka fick även jag en present från Mommom. Ett presentkort på Target, 35 dollar. Man tackar! Hon hörde att ja sa att jag skulle shoppa dagen därpå och bestämde sig för att ge mig presentkortet ;) Olivia fick en klocka (som inte inte verkade allt för intresserad av, haha) och nått spel som... ja nej. går inte att beskriva, haha. Hon fick även ett nytt zhuzhu pet ;D
När det var dax att lägga Olivia somnade inte bara hon men även jag, haha. Vaknade upp typ 20 i 11 och var AS trött fortfarande. Så bestämde mig för att ställa in med grabsen. De skickade dock ett låsas surt sms till mig (tror de inte jag känner dom eller? haha) som jag svarade väldigt kort på ;) fick i alla fall 11 timmars sömn i natt som jag tackar för!



Idag blev det shoppingspree igen då jag fick ledigt på dagen. Åkte och använde upp mitt presentkort. Önskar det var kanske dubbelt så mycket på det dock, haha. Slutade med ett långt svart linne och nån vit sak, haha. Kan ha något av det imorgon i alla fall :P Åkte sedan och kollade skor på DSW. Hittade ett par men saknade typ 1 dollar. Så ska köpa dom när jag får mina pengar igen och sne har jag köpt allt på min lilla lista. Bara en julklapp till Olivia och något litet till Ellen med sen är det resten som ska sparasparasparassssss! Åkte därefter till mallet (skulle egentligen kolla in ett par andra skor med bara) och hittade då ett par jeggins. då mina favorite har typ 5 hål i sig (de som Sara algade innan jag åkte hit)... funderar på att åka tillbaka och köpa ett par i en annan färg (fanns en ljusar nyans än den jag köpte) för kan vara bra med tre ;D

Satte mig på Starbucks och åt pretzel medan jag läste Twilight (har börjat om *_*) i någon timme. Gick och kollade på en potentionell julklapp åt Jennifer. Har typ bestämt mig att det blir det ska bara välja vilken sort ;) höhö. Märkte även då att shit, det var ju idag Eclipse kom ut och jag har inte pengar till det :/ Så får köpa på måndag eller nått ;) Hittade även något jag ska köpa på F21 sen när jag får pengar... SEN ÄR DET SHOPPINGFÖRBUD! ...förrutom när det gäller böcker (a) Fick även min apple hörlurar idag *_* God bless lördagspost! Fick även notice från banken osm sa att jag gått över på mitt kort vilket jag inte har. Kollade allt på internet och de är bara dumma i huvudet. Dock behövde jag inte betala något så förstår inte ritkgit varöfr det klagar ändå... får åka dit imorgon och skälla ;)

Inga kommentarer: