tisdag 7 december 2010

cancebration

Måste säga att jag verkligen INTE kände för skola idag. Dock var starten på dagen helt okej då Olivia inte var allt för jobbig. Märker dock hur mycket jag stör mig på att Ellen sitter därnere när vi är där för det bara förlänger allt :/ Blev lite gladare när jag märkte att jag inte hade någon läxa att göra ;) Ännu bättre blev det när jag kommer till min engelska kurs och ser att den är inställd! Så det var bara att ta sig hemmåt, vilekt inte jag hade något emot ;D

Däremot blev det inte hemmåt bilen gick utan DSW för att köpa skor! Ett par stövlar. Körde förbi en sväng på WG Mall med innan jag drog hem och fick med mig ett till par jeansleggins fast i ljusar färg, en hood tröja och en stickad-ish tjocktröja. Funderade på en annan sdan tjocktröja med men blev den jag köpte istället. Är fortfarande lite osäker om jag ska byta eller om jag ska köpa båda :P
Fick med mig Peyton hem efter skolan då flickarna ville leka. Gör aldrig mig något. Mommom tycker dock att Stephanie (Peytons mamma) tar mig för givet och använder mig... och jag bryr mig inte riktgit, mitt jobb blir bara lättare när jag får ta hand om Peyton så försåtr inte vad hon klagar för. Det är ju inte precis så att hon ber mig varje vecka. tror hon har bett mig ta Peyton två gånger, då vi bor nära och jag ända hämtar upp Olivia och så. Resten av gångerna är det ju tjejerna själva. Nästa sista kvällen för hanukkah idag. Blev kläder och någon konstig sak som får metalpapper att flyga eller något. Ska visa en annan dag. Dessutom är det något fel på min kamera. Finns två bilder jag inte kan göra något med, inte radera, flytta.. inget utan att hela datorn fryser typ :/

Inga kommentarer: