fredag 24 december 2010

★ Något du ångrar

Oj, ehm... Jag kan inte komma på något sådant där riktigt stort som jag ångrar.
Jag ångrar att jag lät Jennifer praoa på ICA, för då fick hon jobbet som jag kunde haft och tjänade massa pengar? HAHHA nej jag skojar, haha.

Jag ångrar däremot att jag inte träffat min lillasyster mer än jag gjort, speciellt efter jag fick mitt körkort :/Säger till henne att vi ska åka till ett köpcentrum och handla julklappar och födelsedagspresenter men kom aldrig till skott. Blev lite precis som pappa, säger han ska komma dagen efter mitt kalas men får förhinder (med en konstig anledning).
Jag ångrar att jag inte bara har skällt ut Tina. Jag borde verkligen göra det. Men jag vågar inte riktigt, haha. Hon är väl egentligen inte värd det.

Jag ångrar att jag inte är hemma över julen.... nästan, haha. Saknar det väldigt mycket just nu. Det känns inte alls som jul här medans, om jag varit hemma, hade jag nu suttit och kollat på Kalle Anka (vilket jag tänker göra ändå någon gång under dagen... för det är ju trots allt jul)
Det är inte mycket jag ångrar i mitt liv. Jag är nöjd med mitt liv och de val jag gjort. Några val har väl varit bättre än andra men vissa måste man ta för att lära sig.

Inga kommentarer: