torsdag 30 december 2010

play med mej

Har stört mig lite idag på hur rätt Ellen hade, för var riktigt trött idag trots att jag inte gick och la mig så sent ändå. Men allt gick smooth idag! Fick igång Olivia och rustade upp henne innan Sammy kom vid 8.50. Körde rundor på Ellen tills vi droppade av henne på jobbet. Åkte hem så de fick leka och jag spendera tid vid min dator, haha. Runt halv ett blev jag hungrig och vi drog till Cosi för första gången i mitt liv. Var där inne i ca 1,5 timme. Trots att vi ätit färdigt efter en. Tjejerna tyckte det var kul att busa. Särskilt när jag tog fram kameran och försökte få kort på dom, haha. Även om de retar gallfeber på mig är de rätt söta ändå.



Kom hem igen och släppte lös dom så jag kunde prata med Lollan. Vi smed planer och muntrade upp varandra. Gud vad jag saknar bruden! Är skönt att veta att hon kommer i Januari ♥ Saknar henne mer än de andra. Antagligen för att jag vet att hon är så "nära" ändå, haha. Borde ringa henne oftare än jag gör. Så skönt att höra henne skratta, särskilt när jag vet att hon behöver det. När Sammy hämtats och Ellen kom hem drog vi to the nail salon! Mina naglar är nu mörka med regnbågsfärgat skimer och ett försöka till en snöflinga, haha. Fick förävrigt ett present kort dit i fall jag skulle behöve gå dit själv någon gång av Ellen. Åkte till Donken efteråt och käkade fet mat ;) MED ELLEN! Det ni! ;D

Kom hem, dushade, mös med Olivia och pratade om Mark för han ska sova över här för första gången och hon är inte helt glad över det. När vi kom in på hur hon skulle känna om han flyttade in kom hennes riktiga känslor fram. Hon sa att hon var rädd att hennes mamma inte skulle älska henne lika mycket och inte ge henne lika mycket uppmärksamhet som innan om det hände. Nutte då ♥ Så förklarade för henen att så inte var fallret och berättade hur min mamma var mot mig när Mange kom in i bilden. Hoppas det blir bättre nu för henne. Hon sa i alla fall att det hjälpte att få sova i min säng när Marks och Ellens "sleepover" tar plats :P