onsdag 1 december 2010

Fick iväg Olivia på en shoppingrunda igår! Först sätta in pengar på mitt kort så jag faktiskt hade pengar att handla för sedan köpa philadelphia ost som jag glömde i måndags. Olivia blev kinkig för att jag inte köpte något ätbart till henne men det gick över efter en stund ;D Tog oss sedan till Best Buy (där hon fastnade vid tv-apparater och wii spel) där hon hjälpte mig välja ut vilken digital photoram jag skulle köpa till Ellen. Sist tog jag och till Toys 'R' Us vilket jag mutat med för att få med henne på denna shoppingrunda. Var där i 40 minuter och när vi var på väg ut blev Olivia suris igen för hon ville stanna kvar men jag vinner alltid de duellerna så hem kom vi och inga sura miner fanns kvar :D Har lite idéer till julklapp till henne i alla fall ;)

Idag skulle jag åkt och shoppat liiiite till men det får bli på fredag ;) Hade lite kvinnliga problem så låg mest och tyckte synd om mig själv i sängen (sov lite innan också). Mommom räddade mig lite med hennes te för efter jag druckit hela innehållet av muggen gjorde det inte ont längre :D Lagom till att hämta Olivia ;) Cravar dock efter CHOKLAD.. Mommom ville inte köpa till mig för det var dåligt för min hy ._. Så ska köpa imorgon *_* haha. Åkte till biblioteket mot Olivias vilja (förstår inte hur vi kunde vara där i en timme om det nu var så hemskt, haha) och kom hem till en låda som stod utanför huset som var till moi! Min egen lilla hanukka present ;) The Twilight Saga Complete Collection. Blev glatt överraskad när jag märkte att även den senaste boken var med, vilket jag inte visste om :D Nu har jag 8 böcker att läsa så det ska nog underhållas ett tag ;)

Inga kommentarer: