lördag 18 december 2010

★ Din dag


Började med att Olivia väckte mig lite över 7. Var väldigt trött-irriterad då jag visste att det inte var mig hon skulle väcka. Ellen sa hon skulle väcka mig dagen innan. Men snäll aom jag är går jag ner och gör fukost till henne och säger sedan till henne att nu går jag och lägger mig igen. Det utlåtandet gillade hon inte men det sket jag i och somnade på 3 röda.

Blev väckt igen vid 10 (mer min smak) och skyndade mig att göra i ordning både mig och Olivia för att sedan köra oss alla till Babi Nails. FINALLY, säger jag. Mina naglar behövde verkligen ett besök. Måste börja gå där även då Ellen inte tar dit mig D: Gjorde i alla fall mina naglar mörkblå och vi åkte sedan till Corner Bakery (efter ett kort stopp på banken) och åt lunch. Panini och, hör och häpna, POTATIS CHIPS blev det, haha. Helt sjukt att de serverar vissa rätter med potatis chips, haha. Ellen var inom Fresh Market och Ulta innan det bar av hemmåt.

Jag och Olivia slappade (aka kollade på när Sean jobbar och kolla på tv) fram til dess att Sandra och hennes Olivia ringde på dörren. Med dom anlände även två lussekatter. OOOH VAD GOTT DET VAR *_* Vi åkte i alla fall tillsammans i min bil till bion för att se *trumvirvel* NARNIA. Lika bra som alltid. Grät som alltid. Haha. KOmmer ihåg hur irriterad jag var på att Ben var Caspian... förstår aldrig vad jag gnällde på. He's HOTTTT ;D Fast sen kommer jag ju inte ihåg tvåan för fem öre så aaah... HAHA. *laddar ner*



Åkte till MC Donkan efteråt. MIN FÖRSTA GÅNG I USA! Första junkfood stället över huvud taget. Måste säga att det var muuuumsigt! Dock hade de inte bearnaisesås D: Vilket är skandalöst D: Men det gick ner i alla fall, haha. Tog oss hem till klockan 8 och jag och Olivia gjorde oss i ordning direkt för sängen. Burrade upp oss i Ellens säng och kollade på Stuart Little. Lät henne fortsätta kolla efter filmen men insåg sen att hon aldrig kommer somna med tvn på så stängde av den. 10 min senare sov hon, haha. Så rätt jag hade :P Har fixat frukost hon kan ta imorgonbitti utan att väcka mig (aka, jag får sova till minst 9!) och har nu smugit in på mitt rum för att sitta på datorn, haha. Ska väl ganska snart gå tillbaka och läsa eller något annat slappt :P Får se vad som händer imorgon, CHIAO BELLA!

Inga kommentarer: