torsdag 16 december 2010

EMMIE ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN

Var så äckligt trött när jag vaknade. Helt ofattbart. Men upp gick jag och fick upp Olivia och ut henne genom dörren innan klockan ringde in, haha. Kom hem och gjorde mig i ordning för att sedan vänta på att Ellen skulle göra samma sak, haha. Tar ju en bra bit länge tid, haha. Men vid 10 var vi hemmifrån och åkte till Trade Joe's eller något och handlade massa mat så nu har jag lite att laga framöver! Hon köpte även på sig en jävla massa sprit, haha. Shit asså, man kan ju undra hur mycket de ska dricka vid jul? haha. Precis när jag ska släppa av henne ringer doktorn. Hon började nästan gråta när de sa att hon kanske behöver ha på sig kragen i två månader till. Allt hon planerat kanske går i kras. Hon har sett fram emot det så mycket så vill verkligen försöka hjälpa alt jag kan D:

Åkte iväg och köpte julklappar efter det, trots Ellens hot ;D Blev minneskortet bara, så det kan hon inte klaga på ;) Sen köpte jag ett Wii spel till Olivia och ett nytt pillowpet, enhörningen! Köpte även en ny BH. Har velat ha en nude färgad länge så köpte det ;D Hittade även Jennifers julklapp! Så ska bara få min lön (om jag inte får den i tid imorgon använder jag mina besparingar för vill inte det ska försvinna!) så drar jag iväg och köper den efter jag har städat färdigt här hemma! haha. OM inte Olivia har early dismissal... har någon svag känsla att det kan vara så. När jag kom hem började jag skypa med mamma men slängde bort henne när Emmie ringde! Älskade Emmie som jag saknat så! Över en timme and still going, haha. MUMS!

Inga kommentarer: