onsdag 22 december 2010

★ Ditt bästa minne

Shit pomfritt denna är svår. Känns som jag haft så många.

Alla semestrar med farmor och Petra. Kommer dock mest ihåg den första; sopgubbarna, gungan, det lilla lilla landet och allas vår egen astrid. Men vi har ölandsdjurpark, där jag ville åka fler karuseller än Petra och bada längre än Petra... tråkig kusin jag har, haha. Gissningarna till vart vi skulle med några ledtrådar. Sommarland i Danmark där vi tappade bort farmor och Tommy. Tivoli i Danmark när Petra tvingade upp sig på en karusell som snurrade... började gråta och de stannade karusellen och lät oss gå av. Kolmården med delfinerna och den svarta hunden vi följde på kvällen. När vi såg två ägg i högklackat och sov i farmors barndomshus. Översvämningen på high chaparall där banditerna busade med oss. 8 semstrar... är det verkligen inte fler? haha

Sommaren jag konfirmerades. 10 dagars lägret och själva konfirmationen. Vi hade så otroligt roligt. Vi lärde känna varandra på ett helt annats sätt och blev vänner med människor vi inte trodde. Vi hade en av de bästa konfirmationerna everr. Och de bästa ledarna man kunde ha.

Sen har vi studenten. Alla stunder med klassen. Alla stunder med T5. Karnevalen (Blomman, Buttran och Blomman), Skattjakten & turkarna på burk självaste studentdagen som bara FLÖG förbi och FRAMFÖRALLT... Balen. Balen var verkligen en av de bästa dagarna i mitt liv. Hade så otroligt roligt när vi väl fick komma in och äta (ÄNTLIGEN SITTA NER).

Sist men inte minst, Turkiet. Herregud vilken overklig vecka. Många gånger som jag längtar tillbaka dit. Vi levde livet utan att tänka på något annat än att ha kul... och bli bruna ;) haha. När vi alal är ehmma igen och har pengar SKA vi göra om det. Kanske inte till turkiet men någonstans. Kanske inte blir samma sak utan våra norrlänningar men det blir ett nytt äventyr!

Inga kommentarer: