söndag 12 december 2010

Happy 1st B-Day Morgan!

Ställde alarmet på tre tider då jag visste att jag antagligen skulle vilja ha "fem minuter till" och somna om: 10, 11 och 11.30. Ändå kommer jag upp 12, haha. Gör mig i ordning för kalaset och drar till Starbucks då internet fortfarande inte funkar. Kommer dit och får FORTFARANDE inte igång internet.... Förstår direkt vart felet var. Jag hade råkat slå av mottagaren till wi-fi, HAHA. Asså jag är så dum ibland ._. Sätt där och hade de mest skumma konversationer med Sverige. Åkte hem vid halv 4. Visade sig att kalaset var halv 5 och inte 4. Så Mommom tog min bil för att hjälpa till lite och jag åkte med Ellen och kom sent, as usual. Har aldrig sett så mycket folk på ett och samma ställe. Satan vilken familj Reese (Morgans pappa) har. Trodde Ellens var stor o_o



Det var mumsig mat, mumsig tårta och trevligt sällskap... typ. HAHA. Hängde mest med barnen dock. Var lite babysitter. Fick äntligen mysa lite med Morgan under en familjen tillställning. Lekte lite med Claire men höll mig mest till Olivia och Caleb. Pratade även med Ellen, lite med Sarah (Claire och Calebs mamma) och oväntat mycket med Adam (pappan till Clair och Caleb). Han tyckte jag såg ensam ut när jag kollade på tv, haha. Så han steg på min gilla lista :D Chelsea kom med och pratade en liten stund mellan paket öppningen :P Var helt slut när vi väl åkte hem så det var skönt att bara slappa, läsa och dricka te.... Vilket påminner mig... I have a confession to make (mest riktad åt mamma och Louise antar jag, haha)... Jag dricker te minst en gång om dagen numera... JAG. Varma drycker hatarN, haha. Bara en smak dock men ändå ;) Får se vad morgondagen har instore for me ;)

Inga kommentarer: