tisdag 7 december 2010

make a list

Bara för jag är en sådan tönt och faller för grupptryck (Malin är väl en hel grupp? :o) så ska jag med göra en sådan dära lista grej. Har hört massa andra som gjort det men Malins är den ända jag riktigt läst. Vet inte om man ska komma upp med sin egen lilla lista men så kreativ är inte jag utan kopierar rakt av! med lite modifieringar då jag tänkte avsluta det hela vid årsskiftet ;)

Dag 1: Presentera dig själv och ditt liv
Dag 2: Dina föräldrar
Dag 3: Ditt hem
Dag 4: Din första kärlek.
Dag 5: Dina vänner
Dag 6: Din bästa vän
Dag 7: Något som förändrat ditt liv
Dag 8: Din släkt
Dag 9: Dina syskon
Dag 10: Vad har du i din väska
Dag 11: Värst Mardrömmen
Dag 12: Din dag
Dag 13: Dina drömmar
Dag 14: Dina mål i livet
Dag 15: Ditt bästa minne
Dag 16: Din favoritsak
Dag 17: Något du ångrar
Dag 18: Något som får dig att känna dig bättre
Dag 19: Något som får dig att gråta
Dag 20: Något som du saknar
Dag 21: Dina rädslor
Dag 22: Din favoritplats
Dag 23: Din strävan
Dag 24: Något du står för
Dag 25: Ett sista ord

Inga kommentarer: