torsdag 16 december 2010

★ Vad har du i din väska

Jag vill börja med att visa ett klipp innehållandes Jeff Dunham under sin sketch om hans dotter som ska tanka bilen för första gången. (Se hela, klicka här)



Ja, vad har jag då i min lilla väska? Inga bowlingklot i alla fall. Det som alltid finns där är min mobil, min kamera, min ipod och min plånbok. Vad jag har just nu är också: ett par vantar, ett styck mössa, solglasögon, lypsyl, puder, nycklar till bil och hem, internationellt körkort, mitt CC brev som bekräftar att jag är au pair, papper, penna, kortlek, glasögon hållare (utan glasögon i at the moment)... ja jag tror det är allt. Inte så farligt ^^ Har inte ens kvinnosaker där i... vilket inte skulle vara en så dålig idé nu när jag tänker på det. Får försöka komma ihåg det. Jag har även plåster i min väska! Man vet aldrig med Olivia, haha. Ibland hittar man även en granola bar där i som jag har ifall jag skulle bli hungrig, haha. Där finns också alltid boken jag läser för studen (tomt just nu då jag läste ut den för 10 minuter sen, haha). Ja... mycket intressantare var inte det ;)

Inga kommentarer: