torsdag 9 december 2010

Last Chapter

Igår efter Olivias skola åkte vi till biblioteket. Olivia klagade som vanligt och ändå var vi där mer än en timme. Tur att jag aldrig lyssnar på henne ;) Efter det skyndade vi oss hem för att äta då hennes rektor skulle läsa böcker på B&N klockan 6. Vi kommer dit 6... och får reda på att det är 7. HAHA Men men, vi sket i duschen och lyssnade istället ;)



Idag var min sista lektion i både japanska och engelska. Engelskan var sitt tråkiga jag men japanskan var mumsig! Först glömde mig min väska med böcker i... tog nämligen min vanliga, haha. Hade lite brottom ut genom dörren då jag skulle åkt för 15 min sen :P Jävla Törnan som snacka gamla minnen, haha. Men kom dit. Och vi gick igenom allt från förr. Inslängda roliga kommentarer här och där och i slutet blir det tårta och kakor, muuuuuums! Och för en gång skull hade jag min kamera så blev lite bilder, hähä! Fick åka hem tidigare då sista paragrafen gick super snabbt! Så sitter och pratar med Petra på msn.. då hennes skype inte funkar :/

Inga kommentarer: