torsdag 23 december 2010

You don't know me x 4

Morgonen gick kalas bra för en gång skull. Tror ni Ellen var färdig när vi skulle åka? ... NEJ! Så klart inte, haha. Tur det för då han jag tanka innan jag åkte tilbaka efter att ha lämnat av Olivia. Men kvart över 9 är nog ändå rekord för Ellen ;) Träffade alla hennes kollegor. Jätte snälla. Alla bara HEEEJ LOLLO! Och jag bara.. Heeeej.... vem du än är, haha. Alla visste vem jag var redan och bara: Ellen har berättat så mycket om dig, bara bra saker förstås ;) She better ;D Fick fika lite och sen läsa lite business papper innan Louise räddade mig genom att ringa mig. Pratade i lite över en timme skulla jag tro. Så länge sen vi pratade nu så var kul att prata om allt och inget igen. Hon ska även försöka hälsa på i Januari! Hoppashoppashoppas!

Åkte sedan rundor och gjorde ärenden, as usual. Kom hem lagom till att städorskorna kom, haha. Vet nu i alla fall att det blir parteeey imorgon vid 9. Lite jul firande blir det i alla fall :) Ska dit med Marnie och Melly :D Har inte handlat julklapp eller något så hoppas jag får sluta i tid imorgon. Ville sluta 5ish men tror inte det blir så.. men ja, som sagt, vi får se ;D När Olivia kom hem satt vi bara och mös tills dess att vi skulle ut och äta. Blev Anthony's igen. Länge sen sist och det tog nästan 1,5 timmar innan vi fick våran mat. Har strängt för mig att vi körde runt 5.40, så vi var där senast 10 min senare. 7.15 fick vi vår mat. Kan ju säga att Olivia var lagom kinkig vid det laget, haha. Gott vare i alla fall!

Blir brunch imorgon hos Sarah och Adam (och clair&caleb ;D) 10.30. Ska bli lite mysigt! Måste upp tidigt dock för ska få i ordning Olivia, mig själv (helst ska jag duscha) och vi ska hinna hämta muffins på corner bakery innan vi ska vara där... wish me luck, haha.

PS. Fick reda på att mammorna på lördag kommer få gå och sen en annan film (aka bra film) medans grabbarna och barnen ser på Yogi Bear... jag räknas ås klart med i den sist nämde gruppen D: jaja... HAHA

Inga kommentarer: