onsdag 22 december 2010

The Magnificent

sholahop! Ni fattar inte hur mycket 15 minuter gör. Var så mycket dödare idag när jag var tvungen att gå upp 7 än när jag går upp 7.15. Men hade mer tid att envisa med Olivia, haha. Gick bra ända fram till tandborstningen som hon KAN göra själv men inte vill. Måste göra en deal med henne om det asså, precis osm med duschen :/

Det gick ganska snabbt att få Ellen till jobbet idag. Bara ett ynka stopp så var hemma i tid för att slappa. Dock gick jag upp på Ellens maskin igen ;D Tänkte jag skulle försöka få mig att göra det varje dag som jag är hemma själv. Vilket inte kommer bli på ett tag nu så nja. Vi får väl säga efter årsskiftet då, haha. Shit dålig kondis jag har ._. Hämtade Olivia när det var dags och det blev brev skrivande till Essi när vi kom hem då hon fått paket av henne som hon öppnade igår. Skrev även ett litet meddelande på facebook. Sen flöt dagen på då hon satt vid datorn och spelade matte spel medan jag slog in julklappar och lagade mat. Efter duschen blev det en film (som jag somnade under, haha), Bartok (ni vet fladdermusen i Anastasia) filmen och sen var det sängdax. Ellen kom hem lagom tillsammans med Mark till att hon skulle komma till sova delen så hon stannade ju uppe lite längre än nödvändigt men men ;) Är trött fortfarande, och har inga Life Unexpected avsnitt att kolla på så ska nog kunna sova tidigt ;)

Imorgon ska Ellen vara färdig till när Olivia ska till skolan (HAHA, det ska bli kul och se) så att vi kan dra direkt till hennes jobb där jag kommer få sitta med dom när de har sitt julfirande eller nått. Har inte riktigt fattat vad som ska hända men eftersom de slutar 12 så var det inte riktigt lönt att jag åkte hem innan :P Kan nog bli skojsigt!

Inga kommentarer: