lördag 25 december 2010

Väldigt snabb uppdatering!

Olivia väckte mig vid 9. Skönt att sova längre än kan jag säga ;) Vi gick ner och öppnade presenterna. Jag var i princip i shock för där var så sjukt mycket packet och alla förrutom två var till mig. Fick typ lika många paket som hemma, haha. Det ännu "hemskare" är att jag vet att bara EN av dom kostade över 150 dollar o_o



Olivia började med att öppna sina. Är lite smug nu för hon vart mycket gladare för min paket än för Ellens, haha. Sen började jag med alla mina. När vi var igenom hälften åt vi frukost! Potatis pankakor som det kallar dom, ägg, turkey bacon och muffins. NOMNOM! Och sen fortsatte jag medan vi kollade på Polar Expressen (ska försöka senare idag att se Kalle Anka).



Vad var det jag fick nu då? Jo, en jacka, massa strumpor (men häftiga sådana och ett par som bara är ett par riktiga MYSSTRUMPOR!), Öronhängen, smyckesväska, en väska, en nötknäckare som spelar en melodi, en klocka, nagelvårdset och en läslampa :D Fråv sverige vart det kläder ;) Men nu ska vi åka på bio så chiao!

Inga kommentarer: